زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:25 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 61
نویسنده پیام
helma93 آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 2 /2 /1397
سواحل جذاب و دیدنی باتومی گرجستان

ساحل اورکی یا ساحل سحرآمیز باتومی

یکی از سواحل برتر در باتومی ساحل سحرآمیز یا مغناطیسی است که در فاصله 60 کیلومتری شمال باتومی و 300 کیلومتری غرب تفلیس در منطقه گوریا واقع شده و بنا بر اعتقاد مردم گرجستان از خواص درمانی برخوردار می باشد . دانشمندان پی برده اند که ماسه های ساحل ureki خاصیت مغناطیسی داشته و با تاثیر بر روی ارگانیسم بدن انسان از ابتلا به برخی از بیماری ها جلوگیری می کنند .

ساحل سارپی

از دیگر سواحل دیدنی در باتومی می توان به ساحل سارپی اشاره نمود که در نزدیکی مرزهای ترکیه واقع شده و هر ساله میزبان زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد . Sarpi در جنوب باتومی قرار گرفته و یکی از رایج ترین و لذت بخش ترین تفریحات آن شیرجه‌زدن از روی صخره های 7 متری است که در امتداد ساحل کشیده شده اند .

ساحل کبولتی

کبولتی یکی از سواحل زیبای جمهوری خودمختار آجارا است که در جنوب غرب گرجستان و در بخش شرقی دریای سیاه واقع شده و 24 کیلومتر از شهر باتومی فاصله دارد . Kobuleti یکی از بهترین استراحتگاه های منطقه قفقاز است که به سبب داشتن آب های معدنی و درمانی مشهور شده است .

ساحل Mtsvane Kontskhi باتومی

ساحل Mtsvane Kontskhi یا بهشت سبز گرجستان در فاصله 9 کیلومتری شمال شرقی باتومی واقع شده و موقعیت آن در مجاورت باغ گیاه شناسی از جاذبه های باتومی سبب شده چشم اندازهای زیبایی ارائه دهد . این ساحل برتر در باتومی مکان مناسبی برای گرفتن آفتاب ، شنا و شیرجه است و امکانات خوب و مناسبی در آن برای استفاده گردشگران فراهم شده است .


دوشنبه 29 مرداد 1397 - 12:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | سواحل جذاب و دیدنی باتومی گرجستان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS